Ciao Ciao Italia

Så då var jag här.
Det känns fortfarande ganska overkligt.
Men fy vad jobbigt det var att lämna Sverige. Det är i sådana stunder som man inser vilken patriot man verkligen är!
Flygningen till Nice tog två timmar och 45 minuter och det var nog den mest känslostormande flygningen jag varit med om. Tårar vid take-off och fjärilar i magen vid landningen. Sen satt vi fast i planet i 20 minuter eftersom bryggan som skulle ansluta till planet plötsligt inte funkade, fransk teknik...
Men jag har i alla fall träffat mamman och pappan, Micaela och Alberto. Dom verkar riktigt trevliga! Barnen är i ett annat hus i bergen tillsammans med Micaelas mamma. Vi ska åka dit imorgon.
Nu är jag alltså i Ligurien, i en lägenhet som dom har som ligger några hundra meter från vattnet och alldeles brevid järnvägen, så jag vet verkligen när tågen kommer ;)




Ha det gött

Kommentarer
Postat av: Halldin

Nä fan nu tycker ja det är kass... Inga kommentarer överhuvudtaget till det här grymma inlägget men när blondin bella skriver något om sina jävla kläder då orkar folk läsa och skriva. (mumlar tyst något om dagens förbannade ungdom). Så nu får ja väll bryta tystnaden: Sverige saknar dig redan och lycka till imorn :) peace out (OMG första gången ja läser en blogg :O)

2010-08-25 @ 13:24:02
Postat av: lovisa

hoppas du har det bra! saknar dig :( <3

2010-08-26 @ 19:09:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0