So Long Sweden

I'm gonna miss you!
Svårt att fatta att detta förmodligen kommer bli det sista inlägget i Sverige på länge. Imorgon vid den här tiden kommer jag vara i Italien, ha träffat min familj och troligen inte fatta någonting vad dom säger. Det är änna svårt att ta in. Då kommer jag vara i Ligurien med 30 grader och 26 grader i vattnet. Ganska najs semester.
Tidigare idag har jag sampat loss på min väska som vägrar att bli lättare hur mycket jag än plockar ur. Min laptop väger 2,5kg! Jag tror att jag kommer få åka med på flyget imorgon ändå, men jag funderar på hur det ska bli när jag åker hem ... Men det löser sig nog då!
Sen har jag kommit på att vi kanske inte kommer tillbaka till Milano innan den 19 september så jag har tittat ut ett konsulat i Sanremo där jag kan rösta! 
 

Ciao! Ha det grymt här hemma och tänk på mig ibland ;) och logga in på skype!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Lite avundsjuk är jag...jag vill också bo i Italien och lära mig italienska flytande! Au pair delen vet jag inte om jag är så pepp på dock...

2010-08-23 @ 22:11:42
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: lovisa

hemvägen ordnar sig! då skickar man hem en väska i taget...si så där tio väskor alltså ;) ha det bäst! KAnkse hörs imon då! <3

2010-08-23 @ 22:51:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0