Sol, vind och vatten

...det är mina drömmar vävda av.

Det har varit en ganska najs dag, inte så intensiv. På förmiddagen gick jag med tjejerna till stranden. Dom har tydligen betalat ganska mycket för att hyra stolarna och parasollet. Här betalar man för att gå till stranden. Men då får man ju också solstol, parasoll, tllgång till toa, dusch och ombyteshytter. Här behöver man tydligen ombyteshytter för att byta om. I Sverige klarar man sig oftast med en handduk. Så vi lekte ett tag med bollen och byggde ett enormt sandslott. Jag har kommit underfund med att om man tar sig an ett för ambitiöst projekt så blir det aldrig klart. Så också nu ;) men dom hade kul i alla fall.
Sen gick vi hem och käkade lunch. Yammi; friterade zucchini, pasta med tomatsås och basilika, o slutligen tomatsallad. Tomaterna här är så sjukt söta :)
Nu är jag väldigt dåsig för all sol och vind.



Kommentarer
Postat av: Julia Insulan

Vad härligt med sol och bad! Låter som att du trivs lite i alla fall :D Saknar dig! Känns som om du bara är iväg på en liten semester med dessa härliga bilder! Ha det bäst! Kramar Julia

2010-08-28 @ 16:41:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0