Ciao Ciao Italia

Jag tror att jag hade samma rubrik när jag först kom hit för 4 MÅNADER SEDAN! Och nu lämnar jag detta solstekta land..!

Tid är underligt. Nu har den dagen kommit som jag längtat efter och samtidigt inte längtat efter. Imorgon åker jag hem.
Har inte kunnat skriva något tidigare för internet har lagt av här och jag kan inte skriva så mycket nu heller för Alberto betalar för detta internet från sin telefon.
Men ville bara säga att imorgon vid den här tiden kommer jag vara i Sverige. Jag ser verkligen fram emot det men samtidigt är det väldigt sorgligt och overkligt att jag ska åka här ifrån och lämna denna familjen, Lodi och Italien.
Men jag får skriva mer imorgon när jag är hemma.

Ciao Italia

Kommentarer
Postat av: Lára

Have a nice trip home! :D

2010-12-22 @ 08:27:04
URL: http://larahrhl.tumblr.com
Postat av: Sofia

Hör av dig när du är hemma neapea! :)<3

2010-12-22 @ 14:56:38
URL: http://aboutfialia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0