?

Jag kan verkligen inte bestämma mig för hur min närmaste framtid ska se ut!

Efter att Micaela pratade med mig om att de gärna såg att jag stannar har jag funderat jättemycket på hur jag ska göra och jag hade väl nästan bestämt mig för att inte komma tillbaka ändå men så pratade jag med Micaela och Alberto på nytt och det lät så himla bra men skidåkning i januari och att jag bara kan stanna i typ två månader till om jag vill.
Så nu vet jag inte igen!
Egentligen känner jag väl att jag vill stanna i Sverige eller då London kanske, men samtidigt känns det som om jag säger nej till världens chans igen.

Kan ingen bara säga hur jag ska göra?!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du ska köpa ett par grymt snygga kilklack skor till mig och sen får du gärna vinna en miljon som du delar med dig av också. Jag tycker du ska gå och spela på lotto! :) haha. Eh jga hatar beslut jag med. Jag säger det tråkigaste svaret "gå på magkänslan". Btw kolla in rebecca och fiona på svtplay. Grymt bra serie! hihi pusss<3 Btw måste skypa snart! :)

2010-12-07 @ 05:19:55
URL: http://aboutfialia.blogg.se/
Postat av: Emma

Men oj! Det är ditt liv, och allltså är det du som bestämmer...ibland tar jag mina beslut med hjälp av Thåström: "såna chanser kommer en gång bara, aldrig att de kommer två"..;-) pussochkram// Emma..:-)

2010-12-07 @ 13:45:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0