I heart Milano

Kändes så overkliget i onsdags när jag gick vid Duomen och det kändes som att gå i Göteborg. Jag blev tvungen att påminna mig att jag är i Milano!
Det känns verkligen som hemma trots att alla andra tar mig för turist. Jag hatar killarna som står på piazzan och jämt ska ge en små armband till alla som paserar vilka dom sen ska ha betalt för. Som turist skulle man tydligen vara mer lättvillig att acceptera det så alla går fram till mig!

Det var väldigt mysigt med all julbelysning trots att det småregnade istället för snöade.
Kan inte fatta att jag snart ska lämna Milano så här kommer lite bilder på staden och marknaden som jag gick till. Det var en annan än den jag skrev om. Oh Bei Oh bei hette den. Betyder tydligen Che bello che bello på milanesiska.



Tiffany och co. har en liten presentaffär på piazzan, så söt!


Gött




Titta vad jag hittade!!


Finaste gallerian ever?

Och föresten meddelade jag föräldrarna mitt beslut igår och det kändes så sorgligt!


Kommentarer
Postat av: Mamsan

Det låter så fantastiskt att du, min dotter, går omkring i Milano som en infödd. Be you! För du är amazing.

2010-12-14 @ 23:15:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0