Genève

Äntligen har jag laddat upp alla bilder från den underbara helgen i Genève förra veckan.
Så här kommer en kavalkad av bilder;

  
Genève på kvällen på fredagen när jag kom fram
   
Lördag morgon; vakna upp i Paradiset
    
En hästens-affär
        
Supergod picknick (inhandlad i en fantastisk affär (Manor)) vid Genèvesjön med 18 grader och sol! Underbart! Plus att vi fann ett nytt användningsområde för ett gammalt CSN-kort; att skära tårta
 
Emma storshoppar på HM (okej, den ena kassen är min ;) Sedan bar det av till IKEA där jag inhandlade massa underbara svenska saker (LINGONSYLT och DAIMTÅRTA!) Plus Emmas rum och hennes nya jacka.
   
Paradiset  
 
Genève. Den berömda fontänen som jag faktiskt gick hela vägen ut till, trots halkrisk. Sen gick vi upp i tornet till en kyrka och betraktade Genève från ovan.
 
Centrum.


Kommentarer
Postat av: Julia

Härliga bilder! Mysigt ni verkar ha haft det! Haha det är till att skära upp tårtor som man ska ha CSN kortet haha nu fattar jag :D

Lägg upp bilder på facebook också så man kan se dom lite större än vad man ser dom här på bloggen när man klickar på dom :D

KRAMAR <3

2010-11-23 @ 15:10:34
URL: http://hallejjulia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0