Finalmente

Efter en mindre bra vecka kommer äntligen det jag har väntat på sedan... Ja, sedan augusti tror jag; Min Familj!
Kan dock inte sluta tänka på hr jag kommer känna mig på söndag när dom tar flyget hem igen och jag får åka tillbaka till Lodi till ett tomt hus (eftersom min "andra" familj åker till Tyskland och kommer hem först på måndag). Men nu ska jag inte vara negativ utan vara helt, underbart lycklig!

Bara skolan kvar att genomlida imon, fast det är helt okej ändå. Har börjat en ny tjej (kvinna) som är från Australien.
Så vad passar bättre än denna bilden? ^^


Kommentarer
Postat av: Emma

Njut av varje sekund dom är där! :)

2010-10-28 @ 14:17:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0