Save me morning light

Denna dimmiga morgon bar det av till Lodi.
Tanken var att köpa skor (converse) efterom jag för tillfället bara har ett par skor (mina röda har gått sönder). Men den enda affär som jag lyckats hitta med converse i förnstret var en besvikelse; inga snygga converse alls! Istället slutade dagen med att jag köpt en tjocktröja att springa i, frimärken och en italiensk bok.
Jag hade inte tänkt köpa någon bok (jag hade tänkt börja långsamt med Harry Potter på italienska) men i bokhandeln fick jag syn på en bok av Carlos Ruiz Zafón som jag inte läst så jag bara var tvungen att ha den även om det betyder att jag måste tråckla mig igenom den på italienska.
Får följa upp med hur det går... ;)

Dagen i bildform:


inte riktigt Baskevilles hund-dimma men lite spöklikt kan man nog få det







Marknad på torget





Hösten är här


en kyrka på vägen


La Cascina


Kommentarer
Postat av: Mattias

Sherlock Holmes FTW :D Vi hade rejält med dimma här imorse med

2010-10-10 @ 18:21:19
Postat av: Julia

Fina bilder <3

2010-10-15 @ 07:39:33
URL: http://hallejjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0