Internet är grymt 2

Nu är jag återigen i Ligurien, vid havet och jag börjar bli lite uttråkad faktiskt. Jag har kommit på att jag inte är någon strandmänniska,, jag är nog mer en klippmänniska. Men med sol och god mat så ska man väl inte klaga antar jag, speciellt inte när middagen följs av lite glass ;)
Men jag tänkte ta tillfället i akt och återigen prisa internets existerande. Visseligen så är dess varande ganska oberäkneligt här i Ligurien men eftersom det funkar nu så är jag nöjd. 
Jag är så lycklig för att jag kan titta på svensk tv på nätet!
Jag har nämligen bojkottat italiensk tv eftersom jag är av den bestämda uppfattningen att film ska tittas på orginalspråket!
Så dom två första avsnitten av idol är nu avklarade och imon väntar Gbg. Hoppas bara att internetanslutningen har lust att utstäcka sin existens till imorgon med! Håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0