Kärlek på italienska

Så nu kommer det äntligen lite bilder från vad jag gjorde förra helgen. Jag var nämligen i Padova på bröllop.


Maria Sole och Anna Chiara som sockersöta brudnäbbar


Bruden kommer


Efter gudstjänsten och massa riskastande åkte brudparet iväg





Festmåltiden som bestod av 8 rätter med kaffe. Det är inte illa, men tårtan var riktigt äcklig faktiskt.

Sedan bar det av hemåt och mitt första italienska bröllop var avklarat, ganska smärtfritt trots väldigt mycket stirrande och en del skämtande


Kommentarer
Postat av: Julia

Vad roligt :D Såg ut att varit en fin dag också sol mm. 8 rätters middag hahah OMG haha. Saknar dig med! Skulle du kunna göra det fälltet du skriver i en färg för det är så svårt att se vad det står. Om man får ha önskemål. KRAMAR <3

2010-09-28 @ 16:01:00
Postat av: Engelin

8 rätter! Jag antar att du var väldigt mätt efter det!! :) Hoppas du har det bra i Italien! :D

2010-10-04 @ 18:13:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0