Lodi, finally

I mandags kom vi antligen till Lodi men vi ska tillbaka till Andora pa fredag eftersom Alberto ar kvar dar med sin pappa som ska opereras. Det blir inget langt inlagg och inga bilder for Micaela kan tydligen inte losenordet till det tradlosa natverket sa jag ar tvungen att lana hennes dator men jag kan i alla fall antligen logga in pa skype! Jag tror jag var utan det i tva dar men det kandes som jag skulle do.
Idag har jag varit med tjejerna pa ett lager med kyrkan eftersom Micaela tyckte att jag kunde lara kanna ungdomarna som tar hand om barnen. Jag trodde att det skulle bli pinsamt och det blev det ju lite ocksa men sen borjade vi prata och de var riktigt trevliga men jag kan inte fatta att folk har ar sa sjukt daliga pa engelska. Dar var det en som kude prata med mig och det var knapptt. Dessutom ar Micaela inte sarskilt bra pa engelska och hon ar larare! Herregud!

Jag skriver lite mer om allt sen nar jag har bilder ocksa.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0