Jazzz

Det har varit en seeg dag idag. Jag skulle inte börja jobba förrän klockan 4 så vi gick upp sent och käkade frukost, duschade och segade. Det var så gött!

Sen var jag ju tvungen att tvinga mig ut till bussen och till jobbet. Den största dragkraften är faktiskt den nya boken jag läser. Jag läste ju ut min egen ganska direkt och nu har jag tagit en som fanns i huset och den är väl ganska bra.
Men när jag kom till jobbet så behövde de mig inte! Det har liksom hänt förut så lite irriterande är det allt. De kunde ju faktiskt ringa! Men jag fick mint-te och björnbärskaka så det var ganska okej. Plus att jag kunde se matchen ikväll!

Så jag tog en tur till hyde park istället. Trots att det var en ganska gråmulen dag så var det mysigt.


En sån här dag var det idag




Sen blev det rotgrönsaker i ugn och typ-falukorv-från-Lidl. Gott.

Sedan spelade United lika mot Marsaille! Älskar att man kan se det på tvn här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0