London Calling

Ny header & design... Vad tycks?

Fredag. Jag, Amanda och Lovisa tog sovmorgon medan Sofia masade sig upp tidigt till jobbet. Sen åkte Lovisa och jag in till centrum. Vi stannade på Edgware road för att hitta ett starbucks där jag skulle hälsa från Henry och kanske då få en intervju. Men vi kunde inte hitta det. Så jag får åka tillbaka, utrustad med en karta.
Sen tog vi oxford street och hittade ett mysigt café med namnet Allan's. Bingo sa det. Så det blir provjobb imorgon :) Sen letade vi runt efter billiga svart skjortor som man tydligen behöver. Därefter hem efter lite inhandlande av gurkor (2 för 1£) och apelsiner (6 för 1£) (Älskar verkligen bussarna här!)
Tacos till middag och sedan lite pubhäng.

Nu blir det nog sängen så jag är utvilad imorgon.


           
några bilder som jag gillade

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0