LONDON

Efter att vi kom fram igår har vi installerat oss ganska bra. Det var så sjukt overkligt när vi stod vid Willesden green station och väntade på Sam, som vi hyr rummen av. Det var verkligt nervpirrande att sitta i bilen och vänta på att få se sitt nya hem, för fyra månader. Men jag måste säga att jag är väldigt nöjd.
Visst är det lite engelskt skabbigt och en del saker är väldigt äckliga, badrummen kräver lite städning men jag gillar verkligen mitt rum. Det är mysigt.
Det är så roligt att packa upp sina grejer och lägga allt på sina platser. Vi har ett kylskåp och det är väldigt bra. Sen har vi en tv men dock ingenstans att ställa den så nu står den på golvet. Det är överhuvudtaget ont om avstjälpningsytor. Skulle vilja ha ett litet bord eller något.

Vi gick och handlade och var riktigt sparsamma med storpack och billiga erbjudanden.
Sen på kvällen åkte vi till Camden och det var riktigt kul. Det är dessutom varmt ute, ca 12 grader!

Idag gick vi upp sent och sedan tänkte vi se oss omkring i området, så vi gick och gick och det slutade med att vi gick hela vägen in till centrum (tog väl 1 och en halvtimma). På vägen gick vi förbi massa mysiga pubar och bra affärer med massa bra erbjudande på billig mat. Och Chelsea förlorade mot Liverpool idag!. Dessvärre betyder det nuförtiden att även Torres förlorade och det gör lite ont men vad ska man göra om han tar ett så dåligt beslut!

Imorgon blir det jobbletande, fixande av NI number och bank.
Tingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0