I feel like dancin' tonight

Somebody call the police,
I think they’re coming to get me,they said:
“You’ve got the right to remain on the dance floor,
so show us what you got 'cause you know that you got more.


Det har varit lite låg uppdatering på bloggfronten. Känner nog inte att mitt liv är lika intressant hemma i Sverige ;P

Har i vilket fall precis kommit hem från Peace and Love, där jag jobbade som funktionär (hann dock med att se EN DEL ändå).. Det var riktigt bra. Väldigt varmt i början bara och kombinationen jävligt varmt väder; få vattenkranar; dåligt tryck i de kranarna; väldigt mycket folk betyder sjukt långa köer och törstiga människor.
All time Low, håkan och veronica maggio var nog de bästa musikaliska upplevelserna. Deadmaou5 och Maskinen var också sjukt underbara upplevelser med många blåmärken som följd :P Mr Dylan var ganska najs att se även om det inte hade den show eller drag som huvudartisten nog borde ha.
Saknar festivallivet lite även om det skönt med en säng, varm mat och inga bastur till tält. Det är så sköna människor och alla bjuder på sig själva, man är inte så svensk på festival.

Men back to reality. Sverige är i kvartsfinal i fotbollsVM och jag börjar jobba imon... typ.
Får se om jag orkar laga inbakad kyckling med nudlar ikväll och en mojito som mor min ville ha.

Sommar är gött ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0