Trööött

Ligger i sängen och är sjukt trött!
Jag har ju jobbat idag och gick upp kvart i fem imorse. Dessutom värker mina ben och fötter något otroligt! Ska nog ha gympaskor imorgon. För det blir faktiskt en imorgon för mig. "Bossen" sa att han inte hade något att klaga på i mitt sättt att jobba och att det var uppenbart att jag jobbat på något annat ställe. Det bevisar bara att man inte behöver ha så jävla mycket erfarenhet för att jobba på ett sånt ställe! Som Amanda och jag sa; vi har fan gått natur, skulle vi inte klara av att torka lite bord och dela ut mat! 

Så nu ska jag sova en stund och sen får vi se om det blir svenska kyrkan och SEMLOR.


Surt för Arsenal igår föresten


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så skönt, att va´trött av hårt arbete alltså!

2011-03-10 @ 17:49:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0