When the morning light sings - En roman



Det har varit lite dålig uppdatering både på denna bloggen och systerysterbloggen londonbabes.blogg.se. Jag/vi har väl haft fullt upp med att njuta av London den lilla tiden vi har kvar. Vi kommer ju hem på lördag så det är verkligen inte lång tid kvar! Det ska naturligtvis bli underbart att komma hem men jag vet bara alltför väl att jag kommer sakna London och livet här något otroligt! Men jag får fortsätta att intala mig att vi kommer tillbaka hit, finns inget som säger att man bara kan bo i London EN gång i Livet.


SKA tänka så!

Idag har vi (jag och Sofia) vinkat av Anna som vart på besök i helgen. Sen svängde vi förbi HardRock och sen blev det Camden. Kan inte fatta att jag inte kommer ha fri tillgång till Camden om bara några dagar! Okej, inget mer sentimentalt... Vi shoppade i alla fall lite, bl.a varsin I ♥ Camden-tröja och nya OysterShells som ska med hem till Västtrafik-kortet.

Imorgon ska vi till Westfield i Shepard's bush, där jag förmodar att det kommer bli lite mer shopping eftersom det är ett stort köpcentrum ;)

OJ, GLÖMDE NÄSTAN!! CHAMPIONS LEAGUE-FINALEN var ju i lördags. Det var ganska NAJS om man säger så. Fick dessvärre Barca-fansen men det var intressant att försöka förklara var en paj var för spanjorer med hjälp av teckenspråk och engelska/italienska. Jag tänkte låtsas som jag inte vet vad som hände på planen.

Sen jobbade jag även igår. Sista gången på Wembley och det var lite sorgligt. Fick ett annat jobb än det vanliga. Antar att det var ett förtroende-uppdrag men kul vet jag inte om det var. Hade hellre jobbat i en outlet som vanligt. Men det är ändå lite härlig känsla att jag av 150 andra människor får göra ett specialjobb. Sen att jag blev satt i en lite jobbig situation får jag väl bortse från; som pappa sa så är det ju en erfarenhet det med. Fick dessutom se ganska mycket mer av Wembley bakom kulisserna, bl.a personal-matsalen.

I söndags var vi föresten på Kyrkan först och sen blev det Walkabout; ska nog inte berätta mer detaljer men kul var det och GRATTIS på Mors dag igen mor min.

Nu blir det nog inget mer skrivet.

See yah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0