Time flies

Det känns som tiden bara spinner snabbare och snabbare, som en tvättmaskin på högvarv.
Kan inte förstå att det nu är mindre än två veckor tills jag och Malin befinner oss i ett vintrigt Moskva och känner oss borttappade. Känns som jag bara skapat på ytan när det gäller packning och förberedelser.
Men det löser sig alltid.

Sitter och lägger in ljudböcker på itunes, ska snart en gång för alla uppdatera min ipod efter säkert 4 år.

Har ganska nyss kommit hem från insulindeligationskursen som jag varit så nervös för tidigare. Det gick bra, var till och med riktigt kul att sticka. Men lite dum planering såhär precis innan Resan.

Håller dessutom på med min och Malins gemensamma blogg, adress kommer sen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0