slutcitat

Börjar bli rejält stressad över att vi ännu inte fått tillbaka våra pass och visum från ryska ambassaden. Vi ringde igår och ska enligt beräkning få det imorgon. Då har det gått tre veckor! Det skulle ta max 2 veckor! Så det kommer bli tight med tid att skaffa alla andra visum vi behöver. Det kändes som vi började så långt i förväg men det var uppenbart inte så.
Och jag veeet att jag måste börja fundera på vad som ska med i ryggsäcken men jag hatar verkligen att packa, speciellt när det finns space and weight limitations. Varför ska det vara så kallt i Ryssland?!.

Börjar dessutom bli sjuk, ingen sjukgymnastisk därav och får svenskens skuldkänslor för att jag inte är ute och tar tillvara på varje sekund av det helt fantastiska vädret.
Dessutom. Mindre än en vecka till. 21. Freaky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0