Tankar för dagen

2012.
Har inte riktigt tagit det till mig. Vi 91:or kommer fylla 21 detta året, slog det mig igår! Helt sjukt! Hej, åldersnoja!

Malin och jag var i varje fall på vaccinationsmottagningen förut idag. Fick första sprutan av Hepatit B-vaccinet. Måste ta nästa om en månad och dessutom köpa vaccin mot Kolera och Tyfoid feber tror jag. Som tur var hade jag tillräckligt nytaget skydd mot stelkramp men vi måste båda bestämma om vi tycker det är värt att ta vaccin mot Japansk encephalit. Det kostar 2000 kr, kan ha ganska svåra biverkningar och dessutom är sjukdomen är väldigt ovanlig men trots allt så är det hög dödlighet om man skulle få det. Svårt beslut.

Får se om jag får mina papper från försäkringsbolaget imon så vi kan skicka iväg den första visumansökan för Ryssland. Det känns som vi verkligen är på väg nu


VILL så himla gärna åka med till Val Thorens men jag kan väl inte lägga pengar på det också? Vinna på lotto?



Klichér men what the hell, 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0