SVERIGE

Nu har jag varit hemma i nästan en vecka. Idag ska jag åka tillbaka till den stora staden i väster. LONDON. Det är faktiskt lite tråkigt. Det har varit så himla mysigt hemma, även om anledningen så klart kunde ha varit en annan och gladare sådan. Men det är galet vad allt är välbekant här; även om man har varit borta i 2 månader så kommer man in i det med en gång även om det känns lite ovant i början. Men det har varit underbart att sova i sin egen säng (himmelriket) och att duscha i en dusch som är ren och äta mat som består av proteiner ;) (har dock knappt kunnat äta under hela veckan eftersom min mun har varit helt fucked up).
Nu kommer dock det stora Ansvaret tillbaka med hela dess tyngd på mina axlar och jag står återigen på egna ben, fast jag har ju tre underbara kompisar som stöd om jag skulle trilla.
Nu ska jag lägga ner det sista i resväskan, stänga den och sen hålla tummarna för att pappa kommer ihåg att komma i tid för att köra mig till flyplatsen.
Snart är språket engelska igen...

Kommentarer
Postat av: Mammis

Jag är också glad att du har tre underbara kompisar att luta dig mot. Meeen vi ses snart igen!

Puss

2011-04-12 @ 20:52:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0