It's time for me to fly





Nedräkning: Mindre än 24 timmar till take-off

Helt sjukt är det men som jag & Amanda redan kommit överrens om tidigare; vi skiter i att försöka fatta det.
Har som jag redan förutspått, problem med packningen. Men i slutändan kommer jag nog bara slänga ut lite random kläder ur resaväskan och så blir det bra med det. Jag kör nog på alla skor i handbagaget.

Senare idag blir det en sista fika med Malin ( på denna sida London, jag är inte döende)
 Och senare är planen att jag skulle överraska mina kära föräldrar med en mexikansk afton. Margaritas, nån förrätt, typ enchiladas och empanadas och guacamole. Vi får se...

Nu måste jag fixa med min CV och personliga brev

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0