[Uppdatering krävs]

Jag kom just på att jag inte har uppdaterat bloggen på väldigt länge! Har inte ens skrivit ett inlägg från Sverige än. Men jag kände mig inte inspirerad att skriva så det blev bara ett "måste" och då blir det jobbigt att göra det.

Men i alla fall; nu är jag hemma och jag har återsett mitt kära Kungälv, träffat de flesta av mina kompisar, nästan fått en hjärtattack ;), firat jul och nyår och nu känns det nästan som Italien bara har varit en skir dröm eller något liknande.

Jul firade jag i småland med familjen, mormor och kusinerna från Huvudstaden. Väldigt mysigt.

På nyår var jag med Malin, Amanda, Sofia och Lovisa i Surte. SuperNajs.

Igår var jag med Malin, Julia och Frida och tog bilder. Om Malin skickar bilderna så kanske nån kommer upp på bloggen.

Och så var vi tillbaka i nuet.

Ikväll blir det Tacos och London-planering

[uppdatering klar]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0