Time that we had was like sand in our hands

Så var det en ny vecka.
Helgen var väldigt najs! AManda fyllde ju år i fredags så då firade vi med två tårtor (!) champange och ZooBar. Jag tror dessutom jag satte nytt rekord; uppe 25 timmar! Gick upp halv fem fredag morgon, gick och lade mig halv sex lördag morgon. Sen sov jag gaanska länge ;)
Lördag stack vi till Lovisas jobb; Picadilly institute. Det var så sjukt fräckt! Det fanns flera rum och våningar med olika musik och inredning. Det fanns ett rum noir, svart och stilrent; ett rum med golv som bytte färg och väggar med skivor och bandnamn; ett rum med kirurgisk inredning och bartendrarna i labbrockar och längst upp fanns som ett gammalt bibliotek med runda fönster som man kunde sitta i.
Söndag blev en ganska slapp dag.

För bilder se
Londonbabes.blogg.se

Ikväll är det glee och imon är det United - Marseille!


I don't really know what to wish for, though


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0