I'm through accepting limits

Har haft en väldigt bra helg! Med Mor, Far och Mommo på besök. Det känns som vi har gjort allt det som jag vill ha gjort. Vi har varit på Tower of London, har alltid velat besöka det, och dessutom var vi på Churchill War rooms. Det var så sjukt intressant och bra gjort. Men det känns som jag bara hann skrapa på ytan (dom andra uppskattade inte min noggrannhet) så det får nog bli ett andra besök. Sen var vi i Camden, Covernt Garden och så var vi på Teater och såg Sienna Miller i Flare Path. Den var riktigt bra :)
Lite sorgligt när dom åkte men jag får ju se dom snart igen. Tack för en grym helg!
Sen blev det lite Walkabout på kvällen; vi har ju dessutom Vic och Jos på besök så dom var ju tvungna att se detta grymma ställe!


The Tower of London





The Beefeater








Camden














Afternoon tea


Flare Path








Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygga bilder! Tack själv älskling för en härlig helg!

2011-05-23 @ 20:18:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0