Små funderingar

Dom som skriver matematiska förklaringar skulle egentligen behöva vara dumma... Om dom är så smarta så kan dom typ inte förstå hur en vanlig människa tänker.
Älskar verkligen när man har suttit med en figur och funderat och funderat och bara inte kan få ihop det, och sedan läser förklaringen, där det står att just i den figuren "är inte nollorna utskrivna, de är underförstådda"; så fan heller att dom är!

Hoppas det är okej för dom andra tjejerna att jag snor tv:n senare. Tänkte försöka se matchen hemma ikväll eftersom jag åkte till England med fel tjejer och dom helt sonika överger mig när vi bestämt att gå till puben. (jag vet att jag kan gå själv men det är ju verkligen lockande)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0