En gyllene dag

Sitter och lyssnar på humorhimlen på p3 och fläkten som maler på i hallen. Vi har nämligen upptäckt en läcka i halltaket så i helgen hjälpte jag till att snickra ett nytt, så himla kul! Kanske ska bli snickare...

Inringd till jobb och kvällslektion igår och därför så skönt att bara vara idag. Att det var en fullträff till dag också gör det ju bara ännu bättre. Regnet som förutspåddes i tidningen lyste med sin frånvaro. När solen är framme är hösten verkligen den gyllene årstiden.

En stor del av dagen tillbringades på biblioteket, den bästa platsen oavsett väder.

Ska gå bredvid på ett nytt hemtjänst-ställe imorgon, centrum 2 - rexegården, tveten. Ännu närmare till jobbet :) Men dock lite nervöst igen.

Snart blir det ridning! Kanske bio imon


weheartit


Kommentarer
Postat av: Julia

Linnea.

Det är bra att vara nervös. Då presterar man som bäst! Jag har läst om detta och vet att i alla fall för mig så är nervositet positivt men jag vet att det känns jobbigt på nytt jobb"ställe" men du fixar det! Du kan bli vad du vill, snickare är ju kul :D



Ha det bäst och lycka till imorgon!



Kramar // Julle.

2011-10-11 @ 22:24:09
URL: http://hallejjulia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0