Tjo

Tänkte bara passa på att skriva ett snabbt litet inlägg innan Micaela och barnen kommer hem och jag åker med dom till Lodi.
Idag är nämligen lovdag i Italien (eller i alla fall här) eftersom Maria tydligen fick veta att hon skulle få guds barn just idag (den graviditeten måste ha gått jäkligt fort sen).
Så jag planerat att åka in till Milano för att gå på den enorma "mässan" med saker från först hela Italien, och dessutom även från hela världen (och nej, Sverigen finns tyvärr inte med, men IKEA är en sponsor ;).
Jag var där i lördags med Emma men vi såg nog bara en tiondel så jag tänkte upptäcka lite mer.

Jag blev förkyld i helgen!! Det är så tråkigt och färglöst att inte kunna känna lukter och smaker!

Och jag ska lägga upp bilder på helgen med Emma snaart

Idag är det exakt två veckor tills jag kommer hem!
Och jag har i princip bestämt mig för att trots vad en del säger inte komma tillbaka. Jag måste bara berätta om mitt beslut för Micaela och Alberto men jag drar mig hela tiden för det.
Dessutom får jag panik över att jag nog inte kommer hinna träffa alla jag lärt känna här innan jag åker eftersom jag liksom typ bara har helgerna till det och sista helgen planerar jag att spendera med familjen. Men det löser sig

Måste dra
Ciao

Kommentarer
Postat av: Julia

Två dagar :D du menar väl två veckor eller var det inte den 22 du skulle komma hem?

Jag tycker du gjort ett bra val, vet inte om du vill att man säger så men jag gör det ändå. Du hade ju sådan hemlängtan efter att du åkte och tänk då hur det skulle bli om du åker dit i januari igen. Kul att du kan vara hemma på min 20 års dag och din egen med :D

Jag tror jag har glömt att tacka för kortet som jag fick för någon vecka sen. Jätte fint. Så kul att få din handstil :D Jag såg på första ordet att det var från dig :)

Ha en bra sista tid i Italien! NJUT och ha det gött!



Puss och Kram

2010-12-08 @ 14:11:43
URL: http://hallejjulia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0