FREDAG

Snö. SNÖ. Snö. Snow. NEVE. Julmust. Pepparkakor. Clementiner. Brassprak. JUL

Jag försökte göra lite som i boken ALLT av martina lowden men den är ju ganska underlig den boken.
Till saken; DET SNÖAR!!
Jag vet att alla hemma i Kungälv med omnejd tycker att det är gamla nyheter men för mig är det första snön och det är något speciellt med det!

Snö är verkligen julkänsla i fast form.

Tycker synd om människor som lever på fel sida klotet och måste fira jul på sommaren. Tur för Kelly att hon är här över jul!

Så nu sitter jag i köket med en sprakande brasa bakom mig, snö som singlar ner utanför fönstret och lukten av clementiner i luften. Har precis varit ute på min första promenad i snön. Blev helt genomblöt men det var det värt:)

 

Micaela pratade med mig tidigare om att dom vet att jag inte tänkte komma tillbaka efter jul men att dom hoppas att jag kan fundera mer på det eftersom det hade varit väldigt trevligt om jag stannade.
Så nu måste jag fatta något slags definitivt beslut igen! Hatar att fatta beslut!

En vecka kvar till EMMA xD


Kommentarer
Postat av: Julia

Mysiga bilder! Härligt att du också får lote snö du som gillar det så mycket! En vecka kvar till EMMA? Vad ska du göra nu? När kommer du hem? Kramar!

2010-11-26 @ 15:57:30
URL: http://hallejjulia.blogspot.com/
Postat av: NeA

Emma kommer om en vecka! xD

Jag kommer hem den 22 december så jag väntar mig en stor fest för att fira det ;) (kan ta det efter jul om ni tycker att det är liiite nära på) xD

2010-11-27 @ 00:17:14
URL: http://neabtw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0