Jag är en del av alla livets färger

Har precis varit ute på min favoritpromenad och idag var det verkligen helt underbart! Solen skiner, gräset är smaragdgrönt, i bakrunden kan man se bergen som nu är vita plus att jag hittade ganska många maskrosor och rödklöver; kändes nästan som vår.
Imorse åkte jag med Micaela till IKEA. Vi skulle köpa julgran! Jag passade på att spendera ganska mycket pengar på svenska specialiteter så som pepparkakor, glögg, daimtårta, ballerina och julmust. Vi köpte också pepparkakshus! :)
Idag skiner livet


Kommentarer
Postat av: Emma

Och så ger du att jag gillar upprepningar..xD Ikea: julmust och dsimtårta..hmm...tror jag har en deja vu från helgen då du var här..;-) haha! Puss

2010-11-25 @ 13:44:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0