60-tal?

Jag hade tänkt ta lite kort på min nuvarande vistelseort men det är grått idag så jag tänkte vänta tills det är finare väder :)
Men istället tänkte jag visa upp min dammsugare för jag tycker den är ganska fantastisk... Jag klarar inte av den!! Det känns lite som typ amerikanskt samhälle på 60-talet, eller nåt. Den är sjukt tung och så måste man byta munstycke hela tiden om man t.e.x vill dammsuga mattor.
Men jag antar att vi måste lära oss att leva med varandra eftersom vi kommer att se varandra väldigt mycket i framtiden ..

Visst är den snygg! Färgen är verkligen ... speciell


Btw. Tack Lovisa! Jag blev verkligen superglad för kortet. Det piggade upp min annars ganska blåa dag 


Kommentarer
Postat av: lovisa

HAHAHAHA! jävlar vilken dammsugare.. stenåldern minst..



Vad bra att kortet kom fram! :) puss på dig hoppas allt är bra! <3

2010-09-11 @ 22:36:22
URL: http://lovisaofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0