MILANO

Idag bar det alltså av till den stora staden med alla avgaserna.
Det tog ett tag att hitta konsulatet. Jag tänkte att det borde ju nästan hänga en svensk flagga minst utanför.
Men jag gick hela gatan upp utan att hitta det. Sen gick jag tillbaka och finkammade alla hus. Det visade sig att konsulatet låg på fjärde våningen i en byggnad och det var typ en person som jobbade där förutom konsuln.
Men hon var svensk så jag förlåter henne allt! :) Så jag fick gjort iordning min röst och imon ska den postas när jag införskaffat rätt frimärke.




Sen gick jag runt och tittade i affärer. Det är ju nästan pinsamt att erkänna att den första affären jag gick in i var HM. Underligt!


Domen


En glass i parken

En ganska najs dag även om jag inte hittade brevpapper som jag vill ha och även om det strulade till sig med tågen när jag skulle hem,, men jag kom fram till Lodi till sist,, utmattad ;)


Btw. Jag önskar jag kunde ta bort den skylten som jag tydligen har i pannan med "snälla stirra på mig".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0