bra bättre BÄST

Just nu kan det inte bli bättre. Sitter vi vår, minimala men ändå fullt tillräckligt stora trädgård med solen strålande, dock genom ett litet molntäcke men det är ändå tillräckligt ljust för att jag ska ha svårt att se skärmen.
Håller dessutom på att knarka spotify så mycket jag bara kan de sista dagarna då man inte behöver räkna timmarna. 
Vi har suttit i Hyde Park förmiddag + en bit av eftermiddagen och det var riktigt najs. Eftersom det förutspådda regnet dessutom lyste med sin frånvaro kunde knappt det heller blitt bättre.
Bröllopet var riktigt fint, klänningen var superfin (Alexander Mcqueen) och vi fick dessutom en liten kyss på balkongen :)
När de kungliga drog sig in i Bucklingham Palace fick vi musikunderhållning på hög nivå (MAB eller vad dom nu hette). Det var i alla fall bra låtar.
Alla människor var så glada och uppspelta. Vi fick låna en filt av våra grannar som tyckte synd om oss för att vi satt på en sopsäck.  
Tänkte lägga upp bilder senare när jag kan se skärmen tillräckligt tydligt för att urskilja skillnad mellan dem.

Ha det NAJS


Kommentarer
Postat av: mamma

Min härliga, glada, positiva tjej! Det är underbart att läsa dina inlägg! Puss, love you!

2011-05-02 @ 21:46:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0