Everybody has a reason to begin again

Kom just hem från småland. Körde dit efter jobbet i tisdags, alltså klockan 22, vilket betydde MÖRKER, hinkvis med kaffe och ankomst runt 01. Men det var värt det. Fick en hel dag där tillsammans med mormor och hennes (tvilling)syster och man (Lena och Kaj) som kommit från Finland. Väldigt mysigt.
Dessutom fick jag veta att vi har blivit inbjudna till mormors och Lenas 75-års kalas i Helsingfors i september! Ska bli så kul, älskar Helsingfors! Det var alldeles för länge sen jag var där!

Men så var jag tvungen att åka hem idag, dom skulle till Sthlm, till min kusins konfirmation, och jag ska jobba imon. Stannade till på Ullared och fick ungefär samma känsla av irritation och skam för att jag bidrar till den patetiska köphysterin som jag får på Border shop i Tyskland. Köpte bara träningsshorts och nån skjorta.

Ska leta nån utbytesskola i Italien nu.
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0