SOL

Blir inte så mycket skrivet nu när det känns som ett slöseri att sitta inne ens en minut. Försöker lagra så mycket solsken som möjligt inför hösten. Får massa Italien-associationer.

Har precis suttit och ojat mig över att det redan är den 1 augusti. Det betyder att jag måste bestämma mig för om min höst kommer innefatta plugg eller inte. Jag tror inte jag kommer tacka ja till platsen på bioteknik på Chalmers som jag kom in på. Fast samtidigt - tänk om jag inte kommer in nästa år?
Men så har jag letat lite kuser som jag skulle kunna läsa på skoj och jag har nog hittat en sådär 100. Det fanns massa kurser om astronomi, jätteintressant! Och språk så klart. Får se.

Ikväll är det i alla fall första fotbollsträningen för mig på... tja.. snart 2 ÅR!! Är lite nervös faktiskt.

Ska nog sticka till havet med Amanda och BADA :) Måste passa på

Ciao

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas det var kul och gick bra på träningen! Kram

2011-08-01 @ 18:09:25
URL: http://hallejjulia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0