HAPPY valentine

Ska snart åka iväg till Sofia som jobbar sent ikväll så vi tänkte käka lite dessert hos henne.
Jag jobbade från 9 idag med= uppe omänskligt tidigt. Sen var jag ju såklart ändå 45 min för tidig eftersom jag ännu inte vet hur lång tid allt tar med peak och sådär.
Fast jag slutade vid 12 så att jag kunde åka till Whitechapel för att gå på intervju för NI-nummer. Så nu är det fixat.
Fast sen hade jag det lite jobbigt med bussarna på hemvägen, trodde jag hade blivit galen där ett tag.

Nu blir det Shepard's bush med något som kanske ser ut såhär ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma...igen

Hej!

Hoppas att du haft en mysig Valentin-dag!

Det låter gott med rosa dessert!

2011-02-14 @ 22:27:10
Postat av: Julia

Hoppas att du har det bra! Kul att du fått jobb så snabbt även om det bara är provjobb så är dey ju bra i alla fall :)



Du har "snott" bilden från fokis blogg eller? Följer du också den? Kramar på dig!

2011-02-15 @ 14:54:41
URL: http://hallejjulia.blogspot.com/
Postat av: NeA

KUL med lite kommentarer! :D

Jag har inte snott den därifrån utan från Weheartit.com men den kommer kanske ursprungligen därifrån :)

2011-02-15 @ 16:40:02
Postat av: Julia

Haha okej! Men ja det var Fokis frukost på sängen i måndags haha jag älskar hennes blogg! http://fokis.se/ kolla in om du vill!

Shit hur är det där borta? Tänker hela tiden att du kommer hem snart men du skall ju vara där ett bra tag till! Saknar dig! Hoppas att du har det bra KRAMAR!

2011-02-15 @ 20:33:55
URL: http://hallejjulia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0