LÖRDAG

Så var det helg.
Skulle egentligen jobbat idag men bossen hade faktiskt uppfattat min önskan om att inte jobba på helgen så mycket så jag är ledig både idag och imon! Känns som jag fått månen!

Så när Amanda och Lovisa kommer tillbaka från att ha kopierat lite grejer ska vi åka till Camden market.
Ska bli kul men dessvärre även ganska BLÖTT eftersom det regnar! Men jag smet in på Primark på Oxford street förut och köpte oss tre fina paraplyer. (Tror dock att jag senare ska investera i ett lite bättre paraply eftersom mitt typ var trasigt när jag kom ut på gatan, men det var billigt ;).


Men det går inte komma ifrån att regn är mysigt

Igår var vi alla i Camden och besökte lite pubar och sedan drog vi uthålliga (jag och Lovisa) vidare till Koko som var riktigt najs! Det är en gammal teater som gjorts om till nattklubb. Skön musik och två live-band.




Brand new day - Joshua Radin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så var det med den förkylningen!

Men....det låter som ni har sjukt kul...för att använda ett av dina uttryck!

Puss

2011-02-19 @ 16:37:07
Postat av: Julia

Angående filmen jag såg så fattar jag inte din kommentar. Den heter 127 Hours och Hours betyder väl timmar så jag har skrivit rätt jag vet inte vad du menar men ja 127 timmar satt han fast i filmen.Sjukt äckligt! Men bra film! Sann också!

2011-02-20 @ 15:01:55
URL: http://hallejjulia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0