On the other side of the universe

Sitter i vardagsrummet och småtittar på vänner. Jag tror Sofia just kom hem från jobbet.
Jag slutade ganska tidigt idag så jag kom hem vid 3.
Det är ganska grått ute idag.

Desserten igår såg inte riktigt ut som på bilden utan lite med som äppelpaj :)

Imorgon börjar jag inte förrän kl. 13!




Btw. Så har dom lagt om min buss eftersom dom bygger vid Bond street så nu måste jag gå flera kvarter...
I-landsproblem, jag vet


men jag älskar dubbeldäckarna och när man kommer på först så man kan sätta sig längst fram där uppe och betrakta människor utan att de tänker på att titta upp


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så du tycker om att se ner på människor...?

2011-02-15 @ 19:21:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0