Champions league-finalen!

Hela helgen har jag jobbat på en irlänsk pub. Jag vet inte vad det var som hände men plötsligt så svarade alla på dom cv:n som jag lämnade ut. Så i lördags ringde Paul från Shanakee och undrade om jag kunde jobb samma dag. Jag kom ihåg den puben för det var den mannen som det var näst intill omöjligt att förstå vad han sa.
Men nu så har jag i alla fall jobbat där lördag, söndag och idag (även om det inte var tänkt så).
Jag har dessutom hunnit med att gå på en intervju för ett typ bemanningsföretag som gör massa event. Så jag har fått jobb nästa tisdag på Wembley stadium när England möter Ghana! Och inte nog med det!! Tim berättade att dom även skulle göra Champions league-finalen!! Tänk om jag kunde få jobba på Champions league-finalen!! Det skulle ju vara oslagbart! Nu måste United bara komma till finalen!
Men nu måste jag nog sova, sitter bara och käkar macka med tomat, rödlök, olja och balsamvinäger; mums!
Ska på en annan intervju imorgon, på en annan pub tror jag, i Chelsea så det är lite bökigt.

Men ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hälsa att din mamma kan jobba på Champions League-finalen också!

2011-03-24 @ 18:09:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0