En fläkt av Italien

Så var det fredag. Bästa dagen på veckan. Vi ska snart få besök från Sverige.
Idag har jag roat mig med att jobba på Sofias café. Det var faktiskt riktigt kul; lite segt ibland men en väldigt skön och laidback atmosfär.
Sen när jag slutade traskade jag förbi en italiensk minimarknad vid shepard's bush station. Så jag kunde inte låta bli att köpa en arancino eftersom dom hade det (liite dyrare än i Italien, men som sagt, man lever bara en gång). Så jag stod och käkade italienskt när jag väntade på bussen och man kunde nästan inbilla sig att man var där; det smakade så mycket parmesan! (Har saknat ost så mycket; det är så dyrt!)



Nu ska jag käka upp min croissant som Lovisa tagit med hem till mig och Amanda och sen blir det kanske en promenad i parken innan vi tar bussen till Golders green för att möta upp Lethonen och Niklas.

Ci vediamo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0