I'd rather be a comma than a full stop




Skriver packlista inför helgen.

Det är bara andra dagen efter operationen och jag kan inte fatta hur rörlig jag är! Behöver inte ens ta smärtstillande längre. Kan gå nästan helt obehindrat och är nästan bara orolig för att förbanden ska lossna när jag böjer knät. Helt otroligt!
 Och det bästa av allt: Båda läkarna sa att det inte fanns några hinder för att jag ska börja spela fotboll om
ca 6 veckor. Finns det något mer att säga än:  





Btw. så såg jag just att det skulle regna nästan hela helgen i Paris, men what tha hell
People are just as as they make up their minds to be.




awsome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0