Come into my world

Har precis varit med och hämtat Julianne från flygplatsen!! :D Så sjukt kul helg ska det bli! 40-års fest imorgon och jag kommer vara den enda som är rave-utklädd om jag inte lyckas övertala Amanda eller Julianne.

Sitter och tittar på ett underbart random program, hundra procent bonde. Handlar om en dansk bonde som är så sjukt charmig och söt.

Är väldigt trött efter att jag gick och lade mig vid ett igår och blev inringd till jobb 7 idag.
Men jag gjorde väldigt god thai-kyckling med nudlar till middag.

oj, just det; btw. flyttlasset bar av i helgen. Så nu var vi bara tre i hushållet och min bror bor i en helt jäkla underbar lägenhet! Är inte alls avundsjuk ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

Fina och roliga bilder du lägger upp :)

Så nu skulle du få källaren eller hur var det?

Vi måste ses någon dag och planera!

Jag har sjukt mycket nu men måste klämma in ett par träffar innan Paris! ;D Så kul! Taggar!



Kramar <3 Hoppas 40 årsfesten blir rolig. (är det två 20 åringar som fyllt år eller? Vilka? :) )

2011-10-07 @ 19:27:10
URL: http://hallejjulia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0