Det var den helgen det

Så var helgen avklarad och det var återigen måndag. Men helgen har varit tillräckligt bra för att väga upp det faktum att den är slut.
I lördags var det nämligen något som vi Kristensonar börjar vänja oss vid nu; BRÖLLOP. Min andra kusin har nu gift sig och bytt namn, vilket vi alla blev lite förvånade och rörda över.
Så den dagen/kvällen/natten tillbringades på ett mycket trevligt sätt.

Söndagen tillbringade jag och mamma (vi som var på bröllopet) i soffan. Det kändes som det var bästa platsen.
Och idag blir det så dags för första lektionen på GU, den är inte förrän ikväll så jag har gott om tid att stegra min nervositet :) Fick nämligen veta i fredags att jag även kom in på den astronomi-kurs som jag sökt. SÅ mycket roligare än tyska, om jag ska vara helt ärlig. Och dessutom behöver jag köpa/låna/fixa 9 böcker mindre (d.v.s. 1!)
Så det är precis vad dagen har att bjuda på. Böcker.

Btw. Såg precis att det är dags att boka in bokmässan!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0