CHALMERS

Äntligen har jag lite tid att bara sitta ner och andas. Det har varit aktiviteter från tidiga morgonen till sena kvällen. Dom senaste nätterna har jag sovit över hos brorsan i stan eftersom jag inte orkade åka hem mitt i natten och sedan gå upp klockan fem- sex för att åka in igen. SÅ gött att bara kunna ta spårvagnen direkt!
 
Så igår var det Provsittning och sedan iväg till Gasquen. Bästa kvällen på väldigt länge! Grym musik, härliga människor och go öl (mindre god mojito;) Sjukt varmt dock (men nollbrickor fungerar utmärkt som fläkt upptäckte jag).
Ikväll blir det Sittning for dummies, imorgon stadsvandring och pHadderkväll och sen börjar allt om igen. Härligt.
 
One more time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0