There will be an answer

Sista återbesöket hos ortopeden idag.
Fick träffa en Fjärde läkare (på bara den senaste operationen). Hon tyckte det hade läkt bra men var såklart tvungen att förstöra min dag med massa förmaningar: Ja, hon kunde ju inte säga till mig att sluta spela fotboll men jag måste vara fösiktig och tänka mig för; för om jag skadar mig en tredje gång nu så kommer det troligen skada brosket och det kanske dom inte kan göra något åt.

Suck. Man kan ju inte gå runt och tänka på sitt knä när man spelar, då blir man ingen bra spelare om man inte vågar ta i ordentligt.

Gick till biblioteket och muntrade upp mig lite med massa guideböcker. Har börjat på den ryska. Dom rekommenderar att man lär sig det kyrilliska alfabetet!

Måste gå till jobbet snart... Har fortfarande ganska välutvecklad aggression mot bemanningen för att dom bokade mig för passet 19-22 varje kväll - Hela veckan(!)

Men det SNÖAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0