Ny vecka

:)
 
Så var det dags för en ny vecka, läsvecka 5 nu. Helt sjukt vad tiden bara rinner iväg. Snart är det tentavecka - har två veckor på mig att hitta ett väldigt bra täcke som jag kan gömma mig för världen under.
 
Imon är det en liten försmak på the real stuff med en kemidugga. Periodiska check, tusen joner och föreningar check, stökiometri nja... kanske.
 
Helgen har varit bra med Malinfirande, bokmässa och tja.. plugg. Hittade dom coolaste fickböckerna jag någonsin sett på mässan, blev helt såld! Vet inte när jag ska hinna läsa dom bara, efter all kurslitteratur.
Det var allt om min lilla bubbla.
 
Vill åka snowboard NU!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej, så klart)

URL/Bloggadress:

Kommentaren lyder:

Trackback
RSS 2.0